Artikler

Kom i gang her! Tar maks 1 min

Mobilabonnement for barn

Mobilabonnement for barn

Mobilbruken blant barn og unge øker raskt, og behovet for passende mobilabonnement blir stadig mer relevant. I denne veiledningen gir vi deg tips om hvordan du finner billigste mobilabonnement til barn, tilpasset deres forbruk. Når det er tid for at barnet skal få sin første mobiltelefon, er det smart å utforske ulike abonnementsløsninger. Flere av […]

Mobilabonnement med fri data

Mobilabonnement med fri data

Dersom du verdsetter fleksibilitet og frihet høyt, kan mobilabonnementer med ubegrenset data være den ideelle løsningen. Her får du en komplett guide til mobilabonnement med fri data. Hva er fri data? I dagens mobiltelefoner finner vi nesten alt vi trenger. Med dem kan vi surfe på nett, lese nyheter, holde kontakten med venner og familie, […]

Nyhetsbrev

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.