Happybytes Mobilabonnement

Bakgrunnsinformasjon om Happybytes

Kontaktinformasjon
Selskap
Happybytes AS
Adresse
Hvamstubben 14, 2013 Skjetten
Telefon
23 88 80 00
Kundeservice
Nettside
Åpningstider
Mandag – Fredag 09:00 – 17:00

Happybytes, som har hovedkontoret sitt på Skjetten i Lillestrøm kommune, ble etablert i 2017 som et alternativ til de store og etablerte mobilselskapene som ledelsen i Happybytes mener gjør ting altfor komplisert.

Ifølge Happybytes er priser og vilkår man får i de fleste av dagens abonnementer unødvendig kompliserte, og dersom man feilberegner og for eksempel bruker mer data enn det pakken man har kjøpt tillater kan ting fort bli veldig dyrt. Happybytes har en forenklet forretningsmodell der brukere betaler for det de bruker uten spesifikke pakker.

Ifølge Thomas Sandaker, Happybytes sin Gründer og daglige leder, er filosofien til Happybytes å tilby åpenhet om hva tjenestene faktisk koster. Han mener også at det er viktig at abonnementene er så enkle som mulig, slik at de er lette å forstå for kundene.

Nett og dekning hos Happybytes

Happybytes leverer tjenestene sine gjennom mobilnettet til Telenor, som pr i dag regnes for å være det beste mobilnettet i Norge. Du kan se dekningskartet for Telenor-nettet i Norge her for å sjekke hvor godt utbygd nettet til Telenor er der du bor.

I tillegg til å nyte godt av verdens raskeste mobilnett her hjemme i Norge kan kundene til Happybytes også bruke abonnementet sitt når de er ute på reiser i EU/EØS uten at det innebærer ekstra kostnader.

Kundestøtte og service

Kundestøtten til Happybytes er tilgjengelig på hverdager mellom kl 09:00 og kl 17:00. Kundestøtten kan kontaktes via chat eller på e-post. Når det er sagt så betyr ikke dette nødvendigvis at ingenting skjer utenom disse tidene. Ifølge daglig leder i Happybytes består nemlig teamet til Happybytes av dedikerte medarbeidere som ikke går og legger seg før kundene er fornøyd med den jobben som er gjort.

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.