Personvern

Innledning

Privatabonnement (eid av Bedriftsabonnement AS) ønsker å være tydelig hvordan vi behandler dine personopplysninger. I denne personvernserklæringen vil vi forklare hvordan vi samler inn informasjon om deg, hvordan disse blir brukt, lagret og håndtert.

Vi er oppmerksomme på å behandle dine personopplysninger etter personopplysningsloven og Europaparlaments-og rådsforordningene.

Personopplysninger vi samler inn

Avhengig av hvilken tjeneste du benytter vil informasjonen du oppgir til oss variere. Disse personopplysningene kan være:

  • Navn, adresse og kontaktinformasjon (e-postadresse og telefonnummer)
  • Informasjon om din bruk av våre tjenester
  • Annen informasjon du velger å oppgi

Disse personopplysningene er nødvendig informasjon som vi trenger for å kunne gi deg det beste tilbudet og få full nytte av våre tjenester. Det er frivillig å oppgi personinformasjon, derimot vil manglende personinformasjon føre til at vi ikke får tilbudt den beste tjenesten som vi leverer.

 

Behandling av personopplysninger

Våre partnere vil få tilsendt dine personopplysninger når vi har funnet den rette for deg, og du har akseptert tilbudet du har fått. Vi kan også dele dine personopplysninger med myndighetene dersom dette kreves av lov eller når det er nødvendig for å beskytte våre rettigheter eller eiendom.

 

Beskyttelse av dine personopplysninger

Vi tar ansvar for å beskytte dine personopplysninger mot uautorisert tilgang, bruk eller avsløring. Vi har tekniske og organisatoriske tiltak for å beskytte dine opplysninger og sørger for at våre partnere også har passende sikkerhetstiltak på plass.


Dine rettigheter

Som en bruker av vårt system, har du en rekke rettigheter tilknyttet dine personopplysninger, inkludert:

  • Retten til å be om innsyn i dine personopplysninger.
  • Retten til å kreve retting av unøyaktige opplysninger.
  • Retten til å be om sletting av dine personopplysninger.
  • Retten til å begrense vår behandling av dine personopplysninger.
  • Retten til å protestere mot vår behandling av dine personopplysninger.
  • Retten til å få dine personopplysninger overført til en annen tjenesteleverandør.

Vennligst ta kontakt dersom du ønsker å utøve en eller flere av de overnevnte rettighetene.

Cookies / informasjonskapsler

Vi benytter informasjonskapsler (cookies) og lignende teknologier for å samle inn informasjon om din bruk av våre tjenester og for å forbedre brukeropplevelsen. Informasjonskapsler er små tekstfiler som lagres på din enhet når du besøker vårt nettsted. Du kan velge å avvise bruk av informasjonskapsler, men dette kan begrense funksjonaliteten til våre tjenester og gjøre det vanskeligere for oss å finne og rette opp i feil som kan oppstå på nettsiden.

Informasjonskapslene kan også brukes til analyseformål og for å kunne gi deg målrettet annonsering og analysere nettsidetrafikk.

Endring i personvernerklæringen

Vi kan endre denne personvernerklæringen fra tid til annen. Vi vil varsle deg om eventuelle vesentlige endringer i personvernerklæringen, for eksempel endringer i hvordan vi bruker dine personopplysninger.

Kontakt

Hvis du har spørsmål, kommentarer eller ønsker å benytte deg av rettighetene du har i forbindelse med personvernreglene, kan du ta kontakt med oss på post@privatabonnement.no

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.