Personvern

Personvern er svært viktig for oss i privatabonnement.no. Du som bruker skal være trygg på at informasjonen du fyller ut ikke blir brukt til noe annet enn det du har gitt samtykke til og at den oppbevares sikkert.

Informasjonen du fyller inn vil kun sendes til relevante telefonleverandører. Vi vil aldri bruke informasjonen du fyller inn til noe annet enn å gi deg gode tilbud.

Innsamling og bruk av dine opplysninger

Dataene du fyller inn er minimumet leverandørene behøver for å kunne gi deg konkrete tilbud basert på dine behov. De blir ikke benyttet til noe annet enn å gi deg nettopp slike tilbud i en fornuftig tidsavgrenset periode, basert på dine valg og preferanser for kommunikasjonsform og –tid, der relevant, i tillegg til det nødvendige administrative arbeidet knyttet til dette.

Dataene behandles av privatabonnement.no, i tillegg til de aktuelle leverandørene.

  • Personopplysninger om deg skal kun behandles for lovlige formål og vil bli slettet eller anonymisert når vi ikke lenger har grunnlag for å behandle dem.
  • privatabonnement.no skal sikre at personopplysninger om deg er tilfredsstillende beskyttet.
  • privatabonnement.no sikrer kommunikasjon med brukerne ved hjelp av kryptering.

Dine rettigheter

  • Innsyn – Du har rett til å få innsyn i hvilke opplysninger vi lagrer og/eller behandler.
  • Korrigering – Du kan korrigere feilaktige opplysninger om deg.
  • Sletting – Du kan be om at dine data slettes fra våre registre.
  • Begrensning/Reservasjon – Du har rett til å trekke tilbake ditt samtykke til databehandling og begrese eller reservere deg mot databehandling.
  • Klage – Du har rett til å klage til relevant tilsynsmyndighet på behandling av personopplysninger (Datatilsynet).
  • Overføring – Du har rett til å få de dataene som er lagret om deg overført.

Hvis du ønsker å benytte deg av rettighetene du har i forbindelse med personvernreglene, kan du ta kontakt med oss på post@privatabonnement.no

E-post

Vi er like lite glad i søppelpost som folk flest. Derfor sender vi deg kun én eneste e-post når du benytter tjenesten vår: En melding som bekrefter at innsendingen av skjemaet fungerte som det skulle.

E-posten inkluderer en liste over de aktuelle leverandørene som konkurrerer om å gi deg det beste tilbudet basert på ditt behov.

Du trenger ikke foreta deg noe for å unngå å få flere e-post fra oss, og vi ber deg om å ikke merke e-posten som søppelpost, da det kan gå utover deg selv og andre i form av at bekreftelseseposter ikke kommer frem.

Om du har tilbakemeldinger på tjenesten hører vi det gjerne. Du kan f.eks. svare på bekreftelseseposten fra oss.

Gmail- og Outlook-brukere kan også oppleve å se annonser for vår tjeneste. Dette er ikke e-poster og er ikke sendt spesifikt til deg, men er snarere annonseplasser Google og Microsoft bruker for å finansiere sin gratis e-posttjeneste, på samme måten som de har annonsefinansiert søkemotorene Google og Bing.

Cookies / informasjonskapsler

Denne nettsiden benytter seg av informasjonskapsler (cookies). Disse er sentrale for å gi deg en god brukeropplevelse.

Informasjonskapselen kan også brukes til analyseformål og for å kunne vise deg annonser som er relevante for deg. For eksempel kan vi ved hjelp av informasjonskapsler sikre at brukere som allerede har brukt tjenesten vår ikke får opp annonser fra oss.

Informasjonskapsler er små tekstfiler som lagres lokalt i din nettleser. Informasjonen som lagres i informasjonskapselen er anonymisert, dvs. at den ikke inkluderer navn, adresse, e-postadresse, telefonnummer eller annen sensitiv informasjon. Ønsker du å skru av cookies kan dette gjøres i nettleseren din:

Vær oppmerksom på at ved å skru av informasjonskapsler risikerer du at nettsiden ikke fungerer som den skal og laster inn saktere. Du gjør det også vanskeligere for oss å finne og rette opp feil som gjør at du og fremtidige brukere kan få en godt fungerende tjeneste.

Annonse- og analysevektøy

Følgende 3. partsverktøy benytter informasjonskapsler til enten analyse- eller annonseringsformål.

Avmeldingene fra disse verktøyene kan gjøres enkeltvis hos hver verktøyleverandør (klikk på lenkene over).

Kontakt oss

Hvis du har spørsmål, kommentarer eller ønsker å benytte deg av rettighetene du har i forbindelse med personvernreglene, kan du ta kontakt med oss på post@privatabonnement.no

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.