*Privatabonnement.no har ingen samarbeid med Release

Generell informasjon om Release

Kontaktinformasjon
Selskap
Release AS
Adresse
Aagaardsplass 2, 3211 Sandefjord
Telefon
90 43 10 10
Kundeservice
release.no/kundeservice

Release ble startet i 2020, og har hovedkontor i Sandefjord. Forgjengeren til Release, som het Grønnmobil, ble derimot lansert allerede så tidlig som 2011. Release og Grønnmobil drives idag som en bedrift med felles bedriftsledelse. I Sandefjord drives service og oppussing av mobiltelefoner fra, før de sendes ut til kundene.

Release håndterer også telefoner som skal gjenvinnes.Release markedsfører seg som “det grønne mobilselskapet”, og leverer tjenester og produkter som er skreddersydd for kunder som ønsker å være mer miljøvennlig og bærekraftig. Release fokuserer på leieavtaler for telefoner, miljøvennlig resirkulering og gjenbruk av mobiltelefoner.

Nett og dekning med Release Mobilabonnement

Release sine tjenester er basert på mobilnettet til Telenor, som i dag er regnet for å være det beste mobilnettet i Norge. Man kan finne dekningskartet for Telenor-nettet i Norge her. Da Release bruker Telenor sitt mobilnett kan Release sine kunder nyte godt av det beste mobilnettet i Norge samtidig som man også kan ha god samvittighet med tanke på miljøprofilen til mobilleverandøren. Release sine kunder kan bruke abonnementet sitt når de er ute og reiser i EU/EØS uten ekstra kostnader.

Kundestøtte og service

jonas-leupe-ZWLYt4_DEkQ-unsplash

Release kundeservice er tilgjengelig fra 09:00 til 17:00 på alle hverdager. og man kan få hjelp via telefon, på e-post, eller gjennom kontaktskjemaet på nettsidene til selskapet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.