Bakgrunnsinformasjon om Happybytes
Kontaktinformasjon |
---|
Selskap Happybytes AS |
Adresse Hvamstubben 14, 2013 Skjetten |
Telefon 23 88 80 00 |
Kundeservice Nettside |
Åpningstider Mandag – Fredag 09:00 – 17:00 |
Happybytes, som har hovedkontoret sitt på Skjetten i Lillestrøm kommune, ble etablert i 2017 som et alternativ til de store og etablerte mobilselskapene som ledelsen i Happybytes mener gjør ting altfor komplisert.
Ifølge Happybytes er priser og vilkår man får i de fleste av dagens abonnementer unødvendig kompliserte, og dersom man feilberegner og for eksempel bruker mer data enn det pakken man har kjøpt tillater kan ting fort bli veldig dyrt. Happybytes har en forenklet forretningsmodell der brukere betaler for det de bruker uten spesifikke pakker.
Ifølge Thomas Sandaker, Happybytes sin Gründer og daglige leder, er filosofien til Happybytes å tilby åpenhet om hva tjenestene faktisk koster. Han mener også at det er viktig at abonnementene er så enkle som mulig, slik at de er lette å forstå for kundene.
Nett og dekning hos Happybytes
Happybytes leverer tjenestene sine gjennom mobilnettet til Telenor, som pr i dag regnes for å være det beste mobilnettet i Norge. Du kan se dekningskartet for Telenor-nettet i Norge her for å sjekke hvor godt utbygd nettet til Telenor er der du bor.
I tillegg til å nyte godt av verdens raskeste mobilnett her hjemme i Norge kan kundene til Happybytes også bruke abonnementet sitt når de er ute på reiser i EU/EØS uten at det innebærer ekstra kostnader.
Kundestøtte og service
Kundestøtten til Happybytes er tilgjengelig på hverdager mellom kl 09:00 og kl 17:00. Kundestøtten kan kontaktes via chat eller på e-post. Når det er sagt så betyr ikke dette nødvendigvis at ingenting skjer utenom disse tidene. Ifølge daglig leder i Happybytes består nemlig teamet til Happybytes av dedikerte medarbeidere som ikke går og legger seg før kundene er fornøyd med den jobben som er gjort.