Talkmore Mobilabonnement

Talkmore

Generell informasjon om Talkmore

Kontaktinformasjon
Selskap
Talkmore AS
Adresse
Karvesvingen 5, 0579 Oslo
Telefon
915 09 915
Kundeservice
talkmore.no/kundesenter

Talkmore ble startet i 2004 og har fokusert på å tilby enkle og gode mobiltjenester til gode priser. Selskapet har hovedkontor i Oslo, og i 2007 ble de kjøpt opp av Telenor.

Talkmore har siden oppstarten konkurrert i lavprismarkedet.

Lave priser hos Talkmore

Talkmore holder budskapet sitt svært enkelt. Her handler det om lave priser og ikke noe annet mikkmakk. Selskapet tilbyr både faste abonnementer og kontantkort.

Selv om Talkmore markedsfører seg som billigselskap, kommer det ikke best ut prismessig. Flere av konkurrentene tilbyr billigere abonnementer med de samme vilkårene.

Men Talkmores abonnementsflora er enkelt å manøvrere og forstå. Alle abonnementene inkluderer Data Rollover, ingen bindingstid og gratis data-SIM.

Talkmore har et eget abonnementstilbud for ‘Under 30 år’ hvor nye kunder under 30 år får 15% rabatt på månedsavgiften ved kjøp av Fritt-abonnement. Abonnementene kommer med datakontroll og sperrer av dyre innholdstjenester.

Dersom hele familien velger abonnementer fra Talkmore, gis det en familierabatt på 15 prosent.

Dekning hos Talkmore

Talkmore er Telenor-eid. og dermed under Telenor sitt nettverk. Talkmore kan med det tilby Telenordekning med god tilgjengelighet, stabilitet og oppetid.

Tjenester og ekstra

Talkmore har ingen vesentlige tjenester inkludert i abonnementene eller som tilbys ekstra.  ‘Under 30 år’ rabatten kan kombineres med Talkmores Familierabatt. Det finnes også en egen funksjon kalt mobbefilter. Her kan enkelte telefonnummer sperres for innkomne anrop og tekstmeldinger.

Talkmore tilbyr ekstra datapakker og en egen tjeneste for datapakker utenfor EU. Her kan du kjøpe pakker før du legger ut på ferie.

Talkmore tilbyr gratistjenester som datakontroll og nettvern. Disse tjenestene filtrerer bort falske nettsider eller sider som forsøker å svindle deg. Men disse mobiltjenestene gjelder kun med nettsurfing på Telenor sitt nettverk.

Surfet inn på bølgen

På midten av 2000-tallet eksploderte mobilmarkedet for alvor og antallet operatører skjøt i været. Markedet skilte seg i to, der de store som Telenor og Telia fokuserte på premium-markedet, mens en rekke andre konkurrerte om lavpriskunder.

Talkmore ble etablert i 2004 og vokste raskt. Allerede tre år etter oppstart hadde selskapet 60 000 kunder. Da la Telenor 135 millioner kroner på bordet og overtok selskapet etter selv å ha slitt med å etablere merkevarer i lavprismarkedet.

Trustpilot

Hvis du vil se hvordan brukerne anmelder Talkmore, kan du se deres Trustpilot her

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.