Chilimobil Mobilabonnement

*Bedriftsabonnement.no har ingen samarbeid med Chilimobil

Generell informasjon om Chilimobil

Kontaktinformasjon
Selskap
Chilimobil AS
Adresse
St. Jakobs plass 9, 5008 Bergen
Telefon
915 02 445
Kundeservice
www.chilimobil.no/
Åpningstider
Man-Fre: 09:00-17:00

Chilimobil har hovedkontoret sitt i Moss, og er et helnorsk mobilselskap. De har også et avdelingskontor i Bergen. Selskapet fokuserte utgangspunktet på lavprissegmentet innen privatmarkedet, men tilbyr i dag også gode tilbud og løsninger for bedrifter.

Chilimobil startet i 2011 og har siden blitt en av de viktigste utfordrerne til de store og mer etablerte mobilleverandørene. Konkurransen fra Chilimobil har kommet godt ut for forbrukerne, og som har gjort at Chilimobil, flere år på rad, har blitt kåret til Norges billigst mobilselskap innen flere kategorier på Din Side.

Chilimobil var det selskapet som i 2018 var først ute med abonnement med fri data bruk. Dette ble så populært at de store operatørene ikke hadde annet valg enn å tilby det samme til sine kunder. Chilimobil har også vært tidlig ute med utviklingen når det gjelder implementering av heldigital eSIM-løsning for mobiler.

Nett og Dekning med Mobilabonnement fra Chilimobil

Chilimobil bruker Telia sitt nett, som er Norges nest største, og har veldig god dekning. Her er et kart som viser dekningen til Telia-nettet. Abonnement fra Chilimobil kan brukes i EU og EØS uten ekstra kostnader.

Abonnement og priser

“Enkelt, trygt og billig” er mottoet Chilimobil står for og som de lever etter når de tilbyr produkter og tjenester til kundene sine. Alle abonnement har inkludert fri tale, fri SMS og MMS og ingen har bindingstid, noe som mange setter stor pris på.

Abonnementene fra Chilimobil kan kategoriseres som abonnement med eller uten fri data.

Kundestøtte

Kundeservice til Chilimobil er tilgjengelig på telefon mellom 09:00 og 17:00 på alle hverdager, også tilgjengelig når som helst på e-post.

Få tilbud av flere operatører her!

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Kom i gang her

Du kan fylle ut skjemaet helt uforpliktende

Før du går...

La oss ringe deg, slik at du får det beste tilbudet fra flere operatører!

Ved å sende skjemaet godtar du at Bedriftsabonnement skal kunne gi meg et personlig tilbud, og at leverandøren behandler mine persondata basert på mine valg

Spørsmål og svar

Bedriftsabonnement har vanligvis en del en del tilleggstjenester som man ikke finner i vanlige abonnement for privatpersoner. Disse er funksjoner som slik som for eksempel sentralbord og hovednummer, som gjør det mer lettvint for kunder å ringe til bedriften, og som gjør det mulig for bedriften å viderekoble samtalen til rette vedkommende.

Bedriftsabonnement gir bedriften et mer profesjonelt image når kunder ringer til bedriften. De gjør også livet enklere for de ansatte ettersom kommunikasjonen, både internt og eksternt, forenkles.

Noen av de viktige komponentene som inngårt i bedriftsabonnement, foruten selve telefonabonnementet er bedriftsnett-tjenestene som vanligvis blant annet inkluderer sentralbord, mobil app, bedriftskatalog, hovednummer, menyer, telefonkø-systemer, talemeldinger, svargrupper, alternative visningsnummer, rapportering og mer.

Når du bestemmer deg for et bedriftsabonnement bør du ta i betraktning bruksmønsteret til dine ansatte og hvor mye data hver av disse trenger å bruke. En annen viktig ting å vurdere er hvilke funksjonaliteter som inkluderes i bedriftsnettet, hvilke du eventuelt trenger, og hvor mye disse koster. En annen ting å tenke på er hvilke systemer du bruker internt til kalender og lignende dersom du har planer om å integrere dette med bedriftsnettet.

Mange bedriftsnett kan integreres med kalendere og andre funksjoner. For eksempel er det vanlig å synkronisere bedriftsnett med Microsoft Outlook slik at bedriftsnettet automatisk kan oppdateres med tanke på hvem som til enhver tid er lister som tilgjengelig i kalenderen sin.